پدر



سلام پدر ....
رفتی ...
ستاره ها هم رفتند ...
من هم می آیم .....
کوله بار خستگیم را بر دوش میگیرم ....
و دست خواهر و مادرم را میگیرم .....
و تا خود خدا پیش میبرم ....
و برایشان بر بلند ترین ابر بهاری ماوا میگزینم ....
تا مادرم 4 بشقاب سر میزمان بگذارد ....
تو غذا بخوری و من یک دل سیر نگاهت کنم ....
تو غذا بخوری و من سیر شوم از نگاهت .....
وجودت اکسیر جاودانگیست .....
یک نفس سر میکشم .....
سری به خوابهایم بزن ...
تا با هم کشتی بگیریم .....
لحظه ی خداحافظی سر مزارت...
داور سوت زد ....
و دستان تو را بالا برد .....
جایزه برنده قطعه ای از بهشت بود ....
همه اش سهم تو باد ......
امین ......

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ق.ظ http://kooris-6.blgsky.com

سلام!
تو غذا بخوری و من یک دل سیر نگاهت کنم ....
تو غذا بخوری و من سیر شوم از نگاهت ....
یاد تمام پدران اسیر خاک بخیر باد
خیلی غمگین بود...

مرسی دوست عزیز.
واقعا یاد تمام پدران اسیر خاک بخیر باد.
غمگین به اندازه ی غمی که تحمل میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد